Blog

G Suite’te her şey artık tek ekranda

Sanal toplantılar, uzaktan işbirliği, esnek saatler artık yeni çalışma kütürümüzün bir parçası oldu. COVID-19’un başlangıcından bu yana müşterilerilerimiz ile yaptığımız görüşmelerde, işyerinde dönüşümün neredeyse teorik uzun vadeli bir hedeften acil bir önceliğe dönüştüğünü gördük. Çalışanlar daha esnek çalışma biçimleri istemektedir ve bunun için doğru teknolojiyi gerektirir.

Ancak esneklik, çalışanların istediği tek şey değildir. Uzaktan çalışma, hem profesyonel hem de kişisel yaşamımızda birçok yönden aldığımız talepleri önemli ölçüde artırdı. Tam da bu yüzde entegre ve akıllı bir şekilde birlikte çalışmak için kullandığımız araçlara ihtiyacımız var.

G Suite yeni ara yüzü ile zamanınızdan en iyi şekilde yararlanmak için ihtiyaç duyduğunuz kişileri, içeriği ve görevleri akıllı bir şekilde bir araya getiriyor.

Video, sohbet, e-posta, dosyalar ve görevler gibi temel araçları tek bir ekrana entegre ediyor. Böylece tek bir yerden her şeye kolayca mümkün olacak. 

Önemli Özellikler Bir arada

Mobil uygulamanızda, E-posta, sohbet ve video  gibi en çok kullanılan temel uygulamaları tek bir ekranda görebilirsiniz.

Alternate text

 

Ayrıca web ekranında paylaşılan dosyalar ve görevler, sohbet odalarındaki işbirliği özellikleri geliştirilerek, uzun vadeli projeler için daha da iyi bir çözüm haline getiriliyor. Sohbetlere, önemli belgelere ve görevlerinize tek bir yerden hızlı erişim sayesinde gruptaki herkesin aynı sayfada kalması daha kolaydır. Ayrıca, Google Chat’e, şirketinizin dışındaki iş ortaklarınız veya danışmanlarınızı ekleyebilirsiniz, böylece grubunuz yalnızca şirket içi değil aynı zamanda kuruluşlar arası da olabilir.

 

Alternate text

 

Google Chat odalarını daha da kullanışlı hale getirmek için Gmail’den ayrılmadan ekibinizle bir belgeyi açma ve birlikte düzenleme becerisi ekleyerek odalara gerçek zamanlı işbirliği uygulandı. Örneğin bir belgede yaptığınız değişiklikler hakkında gerçek zamanlı olarak sohbet edebilir veya yeni bir görev atayabilirsiniz. Görevler arasında geçiş yapın (veya birini tamamlandı olarak işaretleyin!).

Alternate text

 

Bu yeni entegre çalışma alanı ayrıca, DocuSign, Salesforce ve Trello dahil olmak üzere favori üçüncü taraf uygulamalarınıza erişmenizi kolaylaştırır. Böylece Gmail, Sohbet ve odalar arasında her türlü konuşmada güncelleme alabilir ve işlem yapabilirsiniz.

Alternate text

 

Detaylı bilgi almak ve sorularınızı yanıtlamak için bizlere ulaşabilirsiniz.

API –>